Givmild lite fröken!

Imorse vaknade jag och var på ett USELT humör. Har ingen aning om varför. Hade tänkt vara hemma idag, men så kände jag att det är nog bra för mig och Emilia att vi kommer iväg lite så jag bestämde att det får bli en tur till Öppna förskolan och förhoppningsvis sångstund. Kollade mobilen efter att vi tagit på oss och hade då fått mess av Åsa som undrade om vi ville följa med på en promenad. Ringde och sa att vi tänkte gå till ÖF och sa att de kunde väl följa med så kunde vi ta en promenad på väg hem därifrån och så blev det. Strax innan 10 kom vi dit och det var mycket folk, men ingen sångstund. Emilia klev rakt in och fram till en mamma som jag pratat med där några gånger men det var ett tag sen vi träffades nu, men Emilia gick rakt fram till henne och skulle pussas. Här är vi inte blyga :o) Sen lekte Emilia och Linus med de andra barnen. Linus skulle ha ALLA små bilar för sig själv, sötnosen, medans Emilia gick och gav bort alla leksaker hon hittade, charmtroll är vad de är. Linus är en riktig liten charmör, hans leende är såååå himla underbart och man bara smälter :o)
Vi tog en promenad på vägen hem i solskenet och det var skönt men rätt jobbigt ändå men magen. Sen blir det ju inte lättare av att köra vagnen som väger runt 20 kilo heller. Bra träning :o)

Har även konstaterat att min mage redan börjar vara i vägen när jag ska böja mig framåt och ta på strumpor och skor och jag är bara i vecka 21. Vart ska detta sluta?

Annars är det bra. Emilia är lite "gnällig" för hon har ju en kindtand som håller på att komma upp. Så nu har hon 12 tänder. Idag efter lunchen ville hon INTE sova alls. Hon bara skrek och ville inte lugna sig, så då fick hon väl vara vaken då. Funkade rätt bra faktiskt, hon var ju trött under eftermiddagen och hon somnade så gott förut efter sagan.

Det var något mer jag skulle skriva, men det har jag glömt. Kanske kommer på det vid annat tillfälle.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh vad fint du skriver om Linus,nu sitter jag med ett stolt leende:) En bra start på dagen..Tack!!

Haha okej ja hon har ju inte alltid rätt den där kvinnan och jag har inte hunnit läsa om det ännu men jsg litar på dig:) Kortet är taget sommaren 2006...fan är ju sugen på att klippa mig ännu mer än sist men sen när jag ser detta kort blir jag osäker^^. Kramar!!

2010-11-17 @ 07:31:23
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0