Fiskgratäng är enkel mat...

ja, det var vad jag läste någonstans och idag har vi ätit just fiskgratäng, hemmagjord. Det var supergott. Men enkel? Nja, syftar man på enkel och snabb vardagsmat så vill jag ju inte hålla med. Tog alldeles för lång tid att laga till, men det var ju inte så svårt att göra den så på så vis var den enkel. Men tur att den var god, det tyckte vi hela familjen.

Om 30 minuter börjar Bonde söker fru. Funderar på att fixa lite popcorn och äta till eller om jag ska vara lite nyttigare och äta frukt? Får kanske bli båda sakerna.

Håller på att bli smått galen föresten, jag lider nämligen av RLS, Restless Legs Syndrom. Vet ni vad det är? För er som inte vet så är det när man får sånt där irriterande "kryp" i benen och man inte kan sitta/ligga still. Hade det när jag väntade Emilia också. Men kan inte minnas att det började så här tidigt då. Värst är på kvällarna och framför allt när jag ska sova. Kan ligga länge och vicka på fötterna, röra på benen och vrida och vända på mig innan jag lyckas somna. Sååå jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0