Femte dagen med en gråtande jag...

Hur mycket tårar finns det egentligen?? Jag måste ha väldigt stor lagerhållning i alla fall för nu har jag gråtit massor de senaste fem dagarna.

Är ju dessutom störtförkyld och hostar så jag kräks, not fun.

Fick inte sova värst mycket inatt heller då en liten fröken vaknade 3.30 och grät och ville inte somna om. Lade mig med henne i stora sängen i hennes rum, men efter en stund så började hon dra mig i håret och då var det tillbaka i spjälis igen och mer gråt. Sen tog jag över henne igen och då somnade hon och till slut jag med. Nu sover hon lite middag och jag ska snart väcka henne. Nu fick hon somna i sin säng, hon grät men jag hade bestämt mig. Hon gråter ju även om jag ligger bredvid henne så, jag valde i alla fall att gå in emellanåt och till slut somnade hon.

Orkar nog inte skriva så mycket idag, men jag måste lägga ut en söt bild från lördags förmiddag när vi satt vid köksbordet.



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0