Ytterligare en måndag...

...till ända. Har varit och handlat idag, var och köpte 2 par leggings till Emilia också. När jag kom hem så gjorde jag ett grattiskort till min plastmormor som fyller 95 år imorgon. Skrev även ett ut ett foto på Emilia som jag la med i kuvertet. När Emilia vaknade efter sovstunden gick vi en promenad och la kortet på lådan. Väl hemma igen rensade jag lite ogräs i landen på framsidan, blev väl lite bättre än innan. Skulle så gärna vilja göra i ordning med sten på framsidan, men det är sååå himla dyrt och det är så mycket jobb så det får nog vänta. Ska ju bygga staket på baksidan först och främst.

Emilia har det jobbigt nu, framtänderna där uppe håller på att spricka igenom och jag tror att hon har ont. Hon gråter massor och det skär i hjärtat, lilla stumpan. Hon har svårt att komma till ro och ikväll fick hon vara med uppe till nio innan hon somnade. Men nu sover hon gott. Snart ska jag sova jag med, ska upp tidigt imorgon.

Kommentarer
Postat av: Michaela/ smaragd

Lillskruttan, gör det så ont:( Be mamma ge dig lite alvedon kanske.. Kanske blir bättre då...



Men snart e gaddarna klara då slipper du eländet



pussa mamma

2010-05-18 @ 11:12:02
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0