Vilken vårdag!

Det blir grönare och grönare ute för var dag som går nu, underbart! Vi var ute på en liten promenad i vårsolen förut och Emilia gungade en stund. Hon älskar verkligen att gunga. Hon ler med hela ansiktet och skrattar och tjuter av glädje. När vi kom hem igen beställde vi pizza och sen kom Micke's storebror och hälsade på en stund. Sen var det dags för lilla fröken att hoppa i säng. Hon har sovit en gång idag bara och vi trodde i vår enfald att hon skulle somna som en stock nu ikväll, men ack så fel vi hade. Samma visa som igår, tårar och så kastar hon ut nappen på golvet. Hon är väl inne en period nu som är sån här antar jag. Men det roliga är att på dagen somnar hon utan problem...

Jag mår ju inte toppenbra nu heller så det blir extra jobbigt för mig. Om man ändå bara kunde trolla bort all ångest som bor inne i mig, är så förbannat trött på den nu så ni anar inte. Och det jobbigaste är att jag inte lyckas bemästra den.

Nu ska jag ta mig en kopp te och lite glass och kolla på den där tv-galan på tv4.

Ses imorgon...


Kommentarer
Postat av: Åsa

<3<3<3

2010-05-03 @ 00:51:11
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0