Stolt mamma, bokföringsordrar och tandläkaren...

Idag hände det, Emilia kissade lite när hon satt på pottan och hon blev jätteglad. Så duktig vår lilla tjej och jag är en stolt mamma.

Har ägnat större delen av dagen åt bokföring. Utom förmiddag en en stund på eftermiddagen då jag var hos tandläkaren. På förmiddagen ägnade jag mig åt en liten söt tjej och efter lunch somnade hon och då satte jag mig och skrev bokföringsordrar och ringde min kontakt på SKV och fick svar på lite frågor. Det är verkligen en hel vetenskap det här med bokföring.

När Micke kom hem från jobbet så åkte jag iväg till tandläkaren, skulle vara där 16.30. Kom dit och anmälde mig, satte mig ner och väntade på att bli uppropad. Tiden gick och jag tänkte att jag skriver ett sms till Micke och säger att det tar lite längre tid. När jag gick in i meddelanden såg jag påminnelsen från tandläkaren (de skickar alltid sms om tiden några dagar innan man ska vara där) och ser att det står 17.30 så jag var en hel timme för tidig. Gick och frågade i receptionen om det stämde och det gjorde det. Men då hade jag sån tur att det var en patient innan som inte kommit så jag fick komma in direkt. De kollade på tanden, tog en röntgenbild och undersökte den men kunde inte se något konstigt. Det var lite ojämt vid lagningen och de trodde att det var det som orsakade obehag när jag tuggar så de slipade till det och så ska jag avvakta några veckor och se om det blir bättre. har jag riktigt otur är det inflammation i tanden och då är det rotfyllning som gäller, då DÖR jag nog...

Hemma igen blev det lite mat och sen tillbaka till bokföringen. Skulle åkt och handlat idag, men tar det imorgon efter frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0