Siffror i ett enda myller!

Det är ett helsike när man inte sköter alla papper när man ska, det märker jag nu när jag sitter och försöker få ihop bokföringen för firman. Jag har fått anstånd att lämna in den 17 maj för jag hann inte klart till 3 maj. Så nu är det bara att få fart på hjärncellerna och se till att få ihop det :o) 

Emilia har legat och sovit nu och jag har precis tagit en skön dusch. Tog med Emilia upp och satte henne på golvet i hallen och gick ut för att hämta posten. Oj oj oj det var farligt att mamma försvann utom synhåll i ett par sekunder, men så fort hon såg mig igen så slutade hon gråta.

Tack föresten Michaela för att du hade lust att lyssna en stund på mitt gnäll förrut. Puss och kram på dig <3 

KAFFE!!!

Kommentarer
Postat av: Michaela/ smaragd

Men äsch. det var ju inget. Tyckte inte du gnällde alls faktiskt gosan <3



kram

2010-05-06 @ 12:16:35
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0