Oj vad tiden gick fort...

Åsa ringde förut och vi satt och pratade om allt möjligt som vi brukar. När vi la på kollade jag tiden som jag alltid brukar 1 timma och 46 minuter!!! Det var länge sedan jag pratade i telefon så länge ska jag säga. Men det är så när man har mycket att prata om :o)

Idag gick vi inte upp så tidigt som igår. Vaknade när Micke åkte till jobbet och tänkte gått upp men somnade om och vaknade igen 8.50 så då gick vi upp och åt frukost. Har suttit och grejjat lite med nya luren och det är MYCKET att lära sig. Inte som en traditinell telefon som man är van vid, men jag ska nog få till det bland "appar" och annat.

Nu sover lilla stumpan efter en stående förmiddag och lite lunch. Hon står verkligen så fort hon för möjlighet nu och når ALLT på soffbordet så nu kan man inte använda det som säkerhetsyta längre, inte heller soffan går att nyttja till detta då hon når ALLT där också. Nu dröjer det nog inte länge innan hon går.

Igår köpte jag en jacka till Emilia igår på Polarn o. Pyret, men ska troligen byta den från storlek 74 till 80 för då kan hon ha den längre. Gör inget om den är lite stor nu i början.


Ska nog köpa byxor till också och en vindfleecejacka. Byxorna blir troligen i svart för då kan man ha dem till allt, men vindfleecen är jag osäker på, den finns i många färger men de som jag väljer mellan är svart, grön, gul, grå och mörkrosa. Svart känns lite mörk för Emilia men ändå lättanpassad färg, grön och gul är ju lite kul färger så där men kanske lite skrikiga för min smak, grå är ju en bra färg och rosa är ju superfint. Men jag tänker lite att det kan vara bra att köpa en färg som passar både tjej och kille om vi lyckas att få ett barn till så kan man använda den då också, ekonomiskt serru :o) Ge gärna en kommentar vilken färg du tycker vi ska välja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0