Nästan sommar och fjärde tanden!

Vilket väder!! Det är ju nästan sommar, helt underbart :o)

Idag vaknade vi och gick upp som vanligt vid strax före 9 och åt frukost. Sen har jag varit jätteseg ända till efter lunch. Emilia har ätit bättre idag, åt upp både gröten och lunchen. Skönt att hon inte äter dåligt varje dag. Men somna efter lunchen var inget hon helst ville idag. Hon vart jätteledsen och grät och grät. Hon var supertrött men jag tror hon har lite separationsångest. Men jag la henne ner om och om igen och lugnade henne och till slut när hon nästan somnat gick vi ut, precis när vi kommit upp för trappan så grät hon till lite, men sen vart det tyst och när jag tittade in lite senare så ligger hon med rumpan i vädret och sover så gott. Vi ska försöka in i det längsta att hålla på sovtider och andra rutiner så hon får en trygghet i det. Jag tror det är väldigt viktigt så det inte blir olika från dag till dag.

Ska nog åka till Emilia's svärmor och svärfar sen, svärfar fyller år idag. Micke jobbar ju, men jag och Emilia åker nog bort en sväng och fikar lite. Men först ska jag sätta mig lite med bokföringen.

Oj, höll ju på att glömma, den fjärde tanden har nu spruckit igenom :o)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hallå där........ Har Emilia en svärfar o svärmor redan ;) Eller menade du farfar o farmor kanske? :P



Hihi



Bra Emilia söt, massa tänder. Fråga mamma när vi får se bilder på dem fina tänderna =)

2010-05-19 @ 21:03:31
Postat av: Michaela/ smaragd

O det var då jag som skrev nyss:P

2010-05-19 @ 21:04:21
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0