Mycket nu...

Hinner inte blogga så mycket eftersom jag är nedgrävd i bokföringen just nu. Känns som om jag inte gör annat än att sitta med den, har inte tid till mycket mer. Men snart ska det nog vara klart. Hoppas att jag inte stöter på fler hinder som är jobbiga bara för det orkar jag inte. 
 
Igår när Micke kom hem åkte vi till hans mamma och pappa och åt middag och fikade lite. Skönt att komma iväg lite. Men när vi kom hem så fortsatte jag med, ja ni vet vad, BOKFÖRINGEN!

Emilia har vaknat till två nätter på raken nu och gnäller lite, jag har fått gå upp till henne och då sitter hon i sängen och hittar inte sin napp, men när hon får den lägger hon sig och somnar direkt.

Imorse åkte jag och Emilia iväg och lämnade in bilen på verkstan och tog en promenad hem och åt frukost. Mekanikern ringde och talade om vad felet var och det var nån stabiliseringsmojäng i framvagnen som hade gått sönder, skulle kosta 550 kronor, bad honom byta torkarblad också när han var i farten. Skönt att det inte var något värre med bilen.

När Emilia vaknade efter vilan så tog vi en promenad ner och hämtade bilen igen och när vi kommit innanför dörren hemma så kom Micke hem från jobbet. När han duschat åkte vi bort till hans syster för hennes sambo fyller år imorgon så de hade lite kalas idag. Smörgåstårta, cheescake och jordgubbar blev det.

Nej, nu får det räcka för stunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0