Kvällen övergår till natt...

Emilia sover gott och har somnat rätt snabbt och helt utan gråt tre kvällar på rad nu. Hon sover bara en gång på dagen nu och det verkar fungera bra. Så duktig vår lilla prinsessa.

Jag har fått en del gjort med bokföringen idag, hoppas jag får tummen ur och jobba imorgon också. Det är en hel del att fixa med vill jag lova. Har ändå haft en relativt bra dag idag måste jag säga, städat lite och lagat mat och jobbat. Inte så illa pinkat för att vara mig just nu. Har tagit lite kort på Emilia idag med, har inte lagt över dem på datorn än men jag ska fixa det imorgon och lägga ut några bilder här.

Ikväll var det final på "Drömmen om Italien" och mina favoriter Theo och Diana vann. Jag och Micke satt och pratade om att kanske åka till den byn någon gång, verkar så himla mysigt. Efter den finalen så var det dags för sista avsnittet på "Andra avenyn" som jag har följt sen starten i 2 ½ år. Kändes lite sorgligt, men samtidigt är det bättre att de avslutar en serie innan den ballar ut och börjar handla om rymdvarelser och liknande som många andra serier gör. Jag har gottat mig med ett glas vin och nu ska jag snart gå och lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0