Kväll med inventering och lur.

Har ju inte hunnit jobba något idag direkt eftersom Emilia är inne i en gnällperiod och så får man ju hålla koll på henne hela tiden eftersom hon ställer sig upp emot allt och ska pilla på allt och dra i sladdar osv. Men när Micke kom hem så lagade vi lite mat och sen fick jag inventerat lagret och jag får inte riktigt ihop det. Får räkna igenom inköp och försäljning imorgon igen och se om det kan bli rätt, säkert något jag missat.

Sen har jag suttit och lekt med luren ännu mer, laddat ner lite appar och så. Micke är på bio med sin bror och några andra grabbar så det är tomt här hemma. Emilia sover gott sen några timmar tillbaka och här sitter jag. Ska kolla lite grejjer på datorn innan jag kryper ner i sängen.


Kommentarer
Postat av: åsa

Sov så gott!

2010-05-14 @ 00:08:26
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0