Jag kan stå upp!!!

Emilia har nu börjat ställa sig upp emot saker här hemma. Hon ställer sig mot soffbordet , soffan, leklådan och så vidare. Igår stod hon halft som halft in i diskmaskinen. (se bild längre ner i inlägget)
Nu händer det nya framsteg varje dag här hemma känns det som, hon vinkar ju för fullt, visar vart huvudet är om man frågar, härmar oss, hittar på massa bus, river sönder papper, dricker vatten själv ur flaska eller pipmugg, ställer sig upp och massa mer. Här kommer lite bilder som jag lovade igår.

11 månader och busigast i världen
Emilia har hittat korgen med returpapper, rivit sönder lite och stoppat lite i munnen...


"Mamma, titta jag kan lyfta ner saker från hyllan!"


"Ha ha, nu är den min!"


Bildbevis på stående Emilia mot diskmaskin... (kolla minen!)


..."måste stå bredbent så jag inte trillar."

Nu ligger Emilia och sover lite, var jättetrött så hon får sova två korta stumpar idag istället för en lång. Ska försöka få till en lekdate med Åsa och Linus senare idag också, vi behöver komma ut lite. Får se om vi kan passa ihop våra tider, inte lätt när man har barn med olika rutiner för sov och mat.

Kommentarer
Postat av: Åsa

haha så underbar hon är!!!Tack en trevlig eftermiddag!!!<3

2010-05-06 @ 16:32:11
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0