Helt väck!

Jag är heeelt slut. Jag kan inte tänka klart, jag är helt väck efter all bokföring. Men nu ska det bara vara att logga in på Skatteverkets hemsida och skriva i deklarationen och sen är det KLART!! Tänkte jag skulle fått fixat det ikväll, men jag kan som sagt inte tänka klart. Satte mig i soffan förut när Emilia somnat och blev sittande där. Försökte mig på att skriva ner vad som ska hanldas imorgon, men inte ens det fick jag till. Vi ska ju har kalas i helgen och jag ska baka och fixa, men så vet vi inte än hur många som kommer så jag vet inte hur mycket jag behöver handla. Funderar på att göra det enkelt och i alla fall köpa färdiga tårtbottnar.

Ville i alla fall bara skriva lite här och tala om att jag lever :o) Nu ska jag sova för jag är så trött, så får jag fortsätta med shoppinglistan imorgon.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Du är så duktig!!!

2010-06-01 @ 06:47:51
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0