Fortfarande inte bestämt mig men solen skiner!

Oh vad jag blir tokig på att jag är som jag är. Jag har sån beslutsångest så det finns inte. Jag vänder och vrider och räknar och tänker och analyserar... Skit att jag köpte den där telefonen igår, var ju inte helt säker men så slog jag till. Och nu håller jag på att bli tokig. Ska ringa imorgon och höra efter om jag kan ångra köpet och går det så kommer jag göra det. Men det är tveksamt omd et går att ångra eftersom jag köpte den i butik. Och då är det ju inte så mycket att välja på. Snacka om att jag är proffs på att förstora småsaker till jätteproblem. Det handlar om typ 50 kronor i månaden och sen visserligen hur Telenor VS Telia är i teckning. Men enligt teckningskartan på Telenor hemsida så ska det vara 3G teckning på de ställen där vi brukar befinna oss så jag hoppas att det ska fungera. Tycker det är konstigt det där att man inte ska kunna "reklamera" ett abonnemang om man inte är nöjd. Men nog om det nu...

Idag har vi gjort mer eller mindre klart i köket, det är 2 handtag och lite inredning som är kvar. Sen är det om vi ska takansluta skåpen, men det ska vi fundera på. Sen var Micke's mamma och pappa här och fikade och pratade. Sen tog jag, Micke och Emilia en promenad i det fina vädret. Vi gick ner till sjön och gungade och åkte lite rutschkana.

En sprattlande Emilia är inte alltid så lätt att tampas med :o)


Så här fint är det nere vid sjön en solig dag som i dag...


...och så här ser lekplatsen ut.


"Hej hej på er" Emilia kan vinka så fint. (Därav den suddiga handen...)


Micke badar lilla fröken nu, hon ska snart sova och vi ska ta det lugnt och kolla på tv eller om det blir någon film kanske.

Imorgon är det måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0