Emilia har lekt i sanden!

Vi fick till det med tiderna :o) Och eftersom jag jobbat av lite med företagspappersarbetet så kunde vi vara ute en lång stund i det härliga vädret. Det blåste lite kyligt men solen lyste från nästan klarblå himmel.
Det var alltså jag och Emilia, Åsa och Linus som var ute tillsammans. Vi tog en promenad ner till lekplatsen vid sjön, där har de en sån där stooooor gunga och den fick barnen gunga i. Så lekte de i sanden och åkte rutschkana. Men innan vi gick ut så åt vi lite lunch, Emilia tycker det är roligt att spexa lite när hon sitter och äter, kolla in detta...


Det är roligt att lägga huvudet på sne...


"Titta mamma vad jag kan göra!"

Så gick vi då ut i solen mätta och belåtna...


Här ligger en liten livsnjutare i stooora gungan, eller är det Emilia som är sååå liten??!


Två söta små barn i den stoooora gungan, myspys.


Emilia kollar in Linus skicklighet att hantera hink och spade, det är ju trots allt första gången som Emilia leker i sanden. Hon var väldigt duktig ändå, åt inte alls mycket sand, jag var ju där och passade henne såklart...


"Mamma, spaden smakar rätt gott!"

Så stora våra små börjar bli nu, snart tar de körkort och flyttar hemifrån och gifter sig och får egna barn. Det är inte klokt vad tiden går fort. Oj, nu skena jag visst iväg lite, det dröjer ju ett bra tag till, det är mycket annat vi ska hinna med på vägen.

Idag har jag haft en bra dag, skönt med sånna ibland. Tack Åsa och Linus för en trevlig eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Michaela/ smaragd

Vad roligt du ser ut ha haft Emilia! Skoj! Vet du, din kompis Aston lekte i sanden häromdagen också, men inte bara det, han käkade ekollon, så hans mamma fick komma till undsättning o stoppa in fingrarna i hans sylvassa mun (alla tänder du vet) o ta ut det han stoppat in, säkert MINST 15 ggr. Han e knasig din kompis!

2010-05-08 @ 14:57:16
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0