Det har varit en skiftande dag...

Efter frukost skrev jag handlingslista och sen åkte jag och Emilia iväg till MAXI och handlade. Var tvungen att gå in på H&M, Lindex och KappAhl också, där shoppade jag lite till Emilia. På H&M köpte jag ett par supersöta små skor som är vita med små blommor vid tån som hon kan ha till klänning, på Lindex köpte jag ett par till supersöta vita tygskor, som vi har letat efter billiga skor i hennes storlek och nu hittade jag 2 par på samma dag. På KappAhl köpte jag en tunika i rosa och en kjol i lila med små blommor på.

Emilia somnade till i bilen på väg hem så när vi kom hem så skulle hon absolut inte sova middag så hon fick vara vaken och jag kunde inte sitta med bokföringen något på eftermiddagen. När Micke kom hem lagade vi mat och sen fick jag äntligen tid att sätta mig och jobba lite. Tro sjutton att det ska strula då, har suttit och räknat samman inköpta varor och sålda varor och räknat hit och dit och trodde att det var rätt, men icke. Nu stämde inget och jag blev panikslagen som vanligt, ångesten stiger och det känns som om jag ALDRIG kommer bli klar. Hjärnan blir som gröt och jag kan inte tänka klart, dessutom var Emilia var ledsen och jag försökte bara släppa henne men jag kunde inte koncentrera mig trots att Micke tog henne. Tillslut gick jag ut och satte mig i bilen och körde ut en sväng och parkerade bilen och bara vrålade ur mig all ångest. Tårarna rann i floder och till slut kunde jag börja tänka igen. Så när jag kom hem så fick jag göra om det som inte stämde och jag HOPPAS nu att jag fått till det.

Nu ska jag försöka sova lite så jag får nya krafter till imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0