Bilder och lite annat!

Nu är kvällen här och Emilia ligger i sin säng efter att vi har läst saga och hon har fått välling. Hon har inte somnat än, hon ligger där nere och jollrar :o)
Så här ligger hon ibland när hon somnat! Inget huvud på huvudkudden här inte ;o)

Nu händer det saker här hemma vill jag lova. Hon ställer sig upp mot det mesta nu så fort hon får möjlighet. Hon stod vid tv-bänken idag och tog några stappliga steg åt sidan. När vi tagit på pyjamasen och gick upp för att göra välling så passade hon på att använda damsugaren som "gå vagn"...


Sen började hon klättra på den...


...oh vipps så kom hon upp men föll ner igen precis efter denna bilden togs.



Jag har kommit in i en riktig fotoperiod, det kanske märks här inne på bloggen.

Jag gick förresten och letade efter en vårjacka till Emilia idag, finns inte någonstans. Kollade på KappAhl, H&M, Lindex och Cubus. Men det verkar inte finnas vårjackor i hennes storlek, konstigt tycker jag. Men jag köpte två par leggings istället.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Så söt hon är!!!Helt underbar!!Hennes mamma oxå!!<3

2010-05-12 @ 13:57:01
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0