Vänner är guld!!!

I eftermiddag har Emilia gråtit och gråtit. Näsan rinner och så fort jag torkat så blir hon ledsen. Hon åt i alla fall lite mat till middagen och hon dricker bra med vatten. Men vad jobbigt det är att se henne så ledsen och vara själv med henne och inget hjälper när man tröstar. Känner mig så otillräcklig som mamma.
Ringde i alla fall Åsa förut och frågade hur de brukar göra med Linus när han är snorig och hon rekomenderade Nezeril pipetter. Jag fick lite smått panik för hur sjutton jag skulle kunna komma iväg och köpa det med en sjuk lilla, men Åsa underbar som hon är for iväg och köpte det åt mig och kom hit med. Vänner är guld att ha. Tack så mycket Åsa för hjälpen, älskar dig! ♥
Så Emilia fick näsdroppar, alvedonsupp och välling. Sen låg hon hos mig med huvudet mot mitt bröst och jag sjäng lite för henne och då somnade hon nästan. Då lade jag ner henne i sängen och stoppade om henne och nu sover hon gott. Hoppas hon får sova gått i natt nu och att hon är bättre imorgon.
Jag kände förresten förut att andra tanden nästan spruckit igenom så det gör väl inte saken lättare för lillan, måste göra ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0