Tillbaka på skatten i år IGEN!

Underbart det är när det inte är ett belopp att betala in när deklarationen kommer. Framåt jul så kommer det en laddning pengar in på kontot. Jag vet att man brukar få dem runt midsommar, men eftersom jag är egenföretagare så får inte jag det utan jag får vänta. Som tidigast kan jag få pengarna i augusti om jag inte minns fel men jag kan lika gärna ta dem till jul.
Nog om det. Nu längtar jag efter tygerna jag beställde i veckan, men de kommer nog inte förän nästa vecka. Vill ju få lite ordning i lillans rum nu. Imorgon kommer i alla fall pappa och Karin och de har med sig en hylla som ska vara i hennes rum. Sen får det bli en tripp till IKEA i Jönköping och inhandla lite småsaker som lådor och annat. Sen har jag spanat in några runda boxar på FÖRR inne i stan, rosa med vita prickar på tror jag det blir. Sen har jag hittat en lampa som är så fin som jag vill ha till taklampa i hennes rum, den kostar 2250kr och så här ser den ut:

Bilden kommer från: inneonline

Lugn lugn jag ska inte köpa denna lampa, jag ska tillverka en själv :o) Hur svårt kan det vara? Lätt som en plätt. Återkommer om resultat vid senare tillfälle, måste fixa lite prylar till den först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0