Söndagsyrsel.

Jag yrar och känner mig superkonstig. Titt som tätt så snurrar det till i huvudet på mig och det känns som om jag ska svimma, vet inte vad som är fel. Konstig känsla!

Idag har vi tagit det lugnt. Kollade på lite film från vårt bröllop. Bland annat från festen när jag sjöng solo inför alla gäster *pinsamt*, men det rörde ju många gäster till tårar och Micke fick till och med tårar i ögonen så det var väl inte jättedåligt. Jag var ju RÄTT nervös vill jag lova och det hördes på rösten.
Sen har vi lagat lite mat och bakat en kladdkaka som vi bjöd Micke's syster och Emilia's kusin på. De var här och hälsade på en stund förut. Det var jättekul :o)

Nu ska vi kolla på tv lite, kanske någon film. Emilia har precis lagt sig och hon är bättre idag så snart är hon helt frisk igen. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Michaela/ smaragd

Svar på ditt inlägg i Astons blogg: Mm vi kans e om han kan lära henne att städa.. Men annars är Aston som Emilia, utforskar (försöker) det han inte får! Sladdar står högt som favorit på listan! :P



Skönt att lillan mår bättre <3

2010-03-15 @ 12:42:55
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0