Slappat, handlat och hämtat paket.

Jag håller nog på att bli sjuk eller nåt. Mår inte bra alls. Jag är yr och har ont i huvudet och känner mig allmänt seg. Ska snart sova. Jag har i alla fall varit på MAXI och handlat efter att ha slappat mest hela dagen. Jag var och hämtade ett paket med saker vi beställt till Emilia's rum så imorgon ska jag fixa till det där inne. Har hittat tyg till gardiner och en lampskärm som jag tror vi ska beställa också. Det är så svårt med färger bara när man hittar saker på internet, färgen blir ju aldrig exakt som på riktigt så jag får väl hoppas på det bästa.

Nej nu är det dags för värktablett och sängen innan mitt huvud sprängs. HATA HUVUDVÄRK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0