Sjukdomen är kvar!

Igår kom pappa och Karin och vi åkte ner på stan och började med att äta en UNDERBAR lunch på "Riviera", dit kommer vi alltid gå om vi ska äta lunch på stan, det var så gott och verkligen värt pengarna. Emilia var så duktig när hon satt i sin stol. Hon åt upp all sin mat och så flirtade hon med och charmade serveringspersonalen ;o) 
Efter den goda lunchen gick vi på shoppingtur. Jag hade inte tänkt att köpa något utan skulle bara visa pappa och Karin runt. Vi gick in i en butik som jag aldrig har varit inne i, "Butik Selma" och där inne ser jag jackan med stort J. En jacka från "Gunilla Pontén" Såååå himla snygg att jag blev alldeles knäsvag och det brukar INTE hända mig så ofta när det gäller kläder. Jag provade den och den satt som gjutet på mig. Den är svart och figursydd med en väldigt cool krage och går ner på halva låret. Och Micke, pappa och Karin gjorde tummen upp. Jag köpte jackan på öppet köp för den var inte billig. Men jag har ändå bestämt mig för att behålla den för jag verkligen ÄLSKAR den och kommer kunna ha den i många år, det är verkligen bra kvalité. Sen gick vi in på "Assbecks" som hade total utförsäljning och hittade ett par "Object" jeans som kostat 899 kronor som jag betalade 150 kronor för. Denna affär brukar jag heller aldrig gå in på. Sen gick vi till "La Rami" och där hittade jag en jättefin tunika. Så jag shoppade trots allt för över 3000 kronor igår och jag som inte skulle köpa något alls. *Skäms* Men det är som Micke sa att jag kan gå på stan och inte hitta någonting alls, nu hittade jag saker som jag älskade och då är det väl ok att köpa det, bättre att köpa sånt man verkligen tycker om än att köpa bara för att man måste ha. Men jag kommer nog snåla en hel del ett tag framöver på annat eftersom jag köpte jackan. Jag är ju inte en person som brukar köpa dyra kläder, utan handlar på H&M och så. Så detta kommer inte ske igen på länge.

Igår kväll lagade vi god mat och tittade på Let's dance och satt och pratade. Efter lunch idag åkte pappa och Karin hem och sen har jag inte mått bra. Det tog alla krafter att gå på stan och vara social, så idag är jag inte pigg. Förkylningen hänger i. Så ikväll blir det horisontellt läge i soffan framför tv:n.

Kärlek till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0