Riktig röjardag!

Härligt det är att rensa ur gammalt skräp som bara är i vägen här hemma. Garderoben har ju som sagt blivit luftigare, närmare bestämt 130 plagg luftigare. Kläder som bara har legat år efter år, mycket kläder i storlek XS som jag aldrig kommer få på mig igen. Tänk att jag har varit så smal och det var inte så många år sedan jag var det. Men så smal vill jag aldrig bli igen så dessa kläder åker ut. Sen är det mycket kläder som jag helt enkelt bara inte använder längre.
Sen har vi röjt ur lite annat med, vi har fyllt bilen med ett gammalt dataskrivbord och en byrå och lite annat skräp som vi inte vill ha kvar. Det känns så skönt att få bort det gamla.

Nu ligger Emilia och sover och jag och Micke ska ta och slappa lite i soffan. Inte mycket att ha på TV idag, men vi spelade in CSI Miami förra veckan så det kanske vi kollar på.

Kärlek till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0