Pinsamt, RIKTIGT pinsamt!

Jag är så arg och besviken och det är verkligen såååå pinsamt. Willy må vara hur charmig och rolig som helst, men att HAN får stanna kvar i Let's dance och Stefan åker ut, det är inte rättvist. Ska Willy gå och vinna hela skiten eller vad?? Han bjuder på show men han kan inte dansa jämfört med Stefan och flera av de andra som röstats ut tidigare. Nej jag vet inte vad jag ska säga, jag finner inte ord för hur besviken och arg jag är just nu. Skärpning svenska folket, skärpning!

För övrigt idag så har jag haft en kanondag. Jag och Emilia har varit på stan hela dagen. Först var jag hos tandläkaren och Emilia charmade både tandläkaren, tandsköterskan och receptionisten. Sen gick vi runt alla tänkbara affärer och kikade. Åt lite lunch och sen åkte vi bort till Elins Esplanad och där inne på apoteket mötte vi Michaela och Aston. Han är ju för söt lille Aston. Riktigt charmtroll, det var kul att se er båda :o) Måste verkligen träffas snart. Saknar er!!!

Ikväll har jag roat mig med att sitta och märka upp 118 klädesplagg som ska lämnas till försäljning på söndag på klädbytardagen. Det var några timmars jobb vill jag lova... så jag hoppas att lite av kläderna blir sålda så jag får lite betalt för allt slit. Återkommer med resultat.

Nu ska jag gå och sova för imorgon ska vi på kalas för min brors fru och deras yngsta son som fyller år.


Kommentarer
Postat av: Michaela/ smaragd

Meeeen åååååååå lilla gumman (skulle egentigen kommenterat på inlägget omm blodad tand, men det gick inte göra det.. Kom upp en sida om "not found" .. Så jag gör det här.. Lilla tussan då! Men det avgör inte dig som bättre eller sämre mamma knasis! Hon kommer ramla o slå sig många ggr.. Du är den BÄSTA mamman för E!!!



KRAM

2010-03-07 @ 21:19:23
URL: http://astonrocker.blogg.se/
Postat av: Michaela/ smaragd

Saknar er också!! Kul att du "könde igen" min syster:P haha fast du inte träfft henne, det e för att vi e lika antar jag :D



puss o kram gumman

2010-03-07 @ 21:20:57
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0