Om ni visste hur trött jag är nu!

Vi har varit på kalas idag och det var trevligt och fullt ös med alla barn. Vi fick supergod mat när vi kom vid lunch, de hade lagat lamm, klyftpotatis och sallad, mums. Lite senare så kom brorsans svärföräldrar och svåger med familj och då blev det riktigt livat. Brorsan har tre barn 1, 4 och 8 år och svågern har två barn som jag tror är 4 och 5 år. De sprang och jagade varandra och busade och skrek och det är ju inte jag van vid så då blir jag trött. Men de är så goa allihop. Emilia satt nyfiket och kollade och somnade sedan i mitt knä.

Nu ska jag slappa i soffan, Micke är ute och bowlar med jobbet ikväll och Emilia ligger i sängen och ska sova.

Kommer nog lite bilder från kalaset imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0