Nu var det klippt!

Vaknade imorse och kunde knappt prata, aningen hes var jag men det släppte efter en stund. Efter frukost bar det iväg in till stan och först lämnade jag in ett par skor för omsulning och sen gick jag och klippte mig. Blev ännu kortare denna gång, så skönt. Sen gick jag till Edvins corner och kollade lite, men de hade inte fått alla varor så det var inte så mycket i butiken. Väl hemma igen så blev det lunch och nu sitter jag här vid datorn med en galen Emilia i knät som försöker äta upp min hand för tillfället. Innan det så drog hon i mitt ena örhänge och slog på mig. Är alla små barn elaka? Går det över? Det är väl bara en period hon har kanske, inte vet jag.

Tror föresten jag måste lämna in min vigselring och förlovningsring och minska dem lite, mina fingrar har blivit smalare för jag tappar ringarna när händerna blir blöta. Det är ju inte bra om man ska bada i sommar.
Men något som jag funderar på är varför fingrarna blir smalare? Kan jag inte bli smalare över magen istället, hade varit MYCKET bättre. Men man kan ju inte få allt här i livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0