Lite blandat idag.

Först kommer lite bilder från kalaset i lördags. Emilia satt och kelade med brorsans hund Rambo.


Sen var hon så trött att hon somnade i mitt knä, det har hon inte gjort på länge och det var supermysigt.


Igår var jag och Åsa på klädbytardag. Åsa hittade mycket bra till Linus och jag hittade lite smått och gott till Emilia. En jeansklänning, ett par byxor, två par trosor med "ankstjärt", en tröja, en baddräkt, ett par badbyxor, en kjol och en bok och detta betalade jag 130 kronor för. Helt ok. Jag lämnade in mina kläder till försäljning men jag vet inte än om något blev sålt. Nästa klädbytardag är den 3 oktober, då ska vi dit igen och kolla läget.

Idag har jag och Emilia varit hemma hos Michaela och Aston och ätit lunch och fikat, det är alltid lika trevligt att träffa dessa underbara människor. Emilia och Aston flörtade för fullt och Emilia visade Aston hur man kryper.
Vi åkte och handlade på vägen hem och sen åt vi middag när vi kommit hem. Nu ligger Emilia och sover och jag ska kolla på Familjen annorlunda och sen börjar Saltön ikväll.

Kommentarer
Postat av: Michaela/ smaragd

TACK för idag!! Verkligen trevligt! Som ALLTID!!! Vi tycker om er väldigt mycket!



Får jag ev lägga in ngn bild på kidsen? Om jag lyckades ta ngn bra =)

Svara på msn eller så =)



Aston vaknade nyss o skrek förtvivlat! Helt täppt i näsan. Inte varit ngt idag, men nu ikväll kom det! Så om söta E blir fökyld så vet du.. Dem delade ju kroppsvätskor genom diverse leksaker:P



Kram (du kanske vill ha picsen också? )

2010-03-08 @ 21:32:55
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0