Jag tror jag blir .... !

Visst är det underbart när barnen börjar krypa, det är så mysigt när Emilia kommer krypande efter mig in till köket eller vart jag nu går. MEN och det finns ett stort MEN, jag tror jag blir tokig!! Hon är ju på ALLTING!! Bokhyllor, sladdar, stereo ALLT!!! Det är ju värre än det är att ha valp. Ibland lyssnar hon jättebra när man säger nej, men för det mesta så hjälper ingenting och det gör mig tokig. Jag VET att det är en period och att det blir bättre, men det är ändå jobbigt just nu.

Funderar på att packa iväg oss i bilen och komma ut lite, ska nog kanske åka till Tygkällan och kolla på tyger. De KANSKE har något tyg som passar till Emilia's rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0