Ja jag vet att jag borde sova nu...

...men här sitter jag och surfar runt på massa inredningssidor. Jag har blivit smittad av en svårbotlig sjukdom "inredningsinfluensan" och Micke håller på att bli galen på mig. Jag kollar sida efter sida och hittar massa fina saker och sen glömmer jag av vilken sida jag hittat sakerna på, smart va!

Vi var hos Micke's föräldrar förut, de åker till Thailand imorgon och ska vara där i två veckor. Jag satte ner Emilia på golvet så hon skulle få krypa lite och skulle fixa till hennes byxor i bak, då ramlar hon framåt och slog i golvet, det har hon gjort hemma flera gånger utan att något hänt så jag gjorde som jag brukar, tog upp henne och sa att allt var ok. Ser då att hon har blod ner på hela hakan och jag blev livrädd. Det visade sig att hon slagit upp överläppen mot sin lilla tand och hon var så himla ledsen. Det är första gången något sånt händer och jösses vad jobbigt det kändes. Anklagar fortfarande mig själv och känner mig som en värdelös mamma. Får panik bara jag tänker på det.

Nu ska jag försöka sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0