Inredningsfeber IGEN!

Idag har jag pysslat här hemma, jag och Emilia, för hon har hjälpt till. Vi har gjort i ordning i hennes rum och det blev lite tjejigare nu med det nya överkastet och kuddarna. Nu ska vi hitta gardintyg också, men det är ju inte det lättaste. Lampskärmar är också ett projekt för sig. Skulle vilja ha tag på stommar och göra lampor själv, men det verkar vara mer eller mindre omöjligt att få tag på.

Jag har städat idag också, damsugit och torkat golven. Då gick moppen sönder i skaftet :o( Tänkte jag ska leta upp silvertejp och lappa och laga för jag har INGEN lust att köpa nytt moppskaft.

Nu ska vi fixa lite mat snart, hamburgare idag. Gott gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0