Host host host!

Det är bara jag som låter. Jag har ont i halsen och jag är snuvig och jag låter som en halv kråka när jag pratar. Men annars är det bara fint. Idag har vi pysslat här hemma och fått rätt mycket gjort. Golvlisterna i köket är på plats, lampan över köksbordet är uppsatt, listen för persiennerna i köket är där den ska vara, köksgolvet är skurat och jag har tvättat. Det är bra jobbat på en dag må jag säga och det känns så skönt.

Imorgon har jag klipptid kl. 10.30, hoppas bara att jag inte blir sjukare inatt nu för jag vill verkligen klippa mig. Ska gå en sväng och kolla in Edvins Corner också som öppnar på nytt imorgon med nya ägare.

Nej nu ska jag fixa mig en kopp värmande te för halsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0