Hittar massa fint!

Emilia vill verkligen inte sova idag. 5 minuter på förmiddagen och nu har hon sovit 30 minuter bara. Så hon har gått med i en klubb som hennes älskade vän Aston startade VVS, Våga Vägra Sova!
Kan bli intressant för vi ska iväg till Micke's mormor och morfar och äta middag idag, får se hur pigg hon är då...

Jag har suttit och letat tyger på Internet idag. Jag vet att jag är helt fanatisk nu, men jag hittade en ny sida med massa fina tyger till bra priser. Så här kommer färgskalan vara:


Tygerna ska vara till gardin och ett vimpelband som jag vet nu. Sen vet jag ju inte alls hur tygerna ser ut i verkligheten om färgerna fungerar, men jag håller alla tummar och tår jag har tillgång till här hemma. Ni kan väl göra det ni med!

Nu ska jag snart göra mig klar att åka på middag.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Michaela/ smaragd

tygerna såg fina ut! Toppen!



VVS; ja, jag undrar om man kan fp tillstånd att stänga ner den gruppen;)



kram

2010-03-18 @ 15:04:14
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0