Från godnattsaga till "Arn" och "Saltön"

Blandad underhållning är något som man får vänja sig vid som förälder. Min kväll började med godnattsagan "Totte räknar stjärnor" och sen bänkade jag mig i tv-soffan och tittade på "Arn" och sedan "Saltön". Jag har läst "Arn"-böckerna och ännu inte sett filmerna. Så nu vet jag vad jag ska göra kl. 20.00 fem måndagar framöver.

"Saltön" var sorgligt idag. En av karaktärerna dog i kvällens avsnitt. Det väckte en hel del känslor inom mig. Man tänker till och funderar över varför man tar så mycket i livet för givet. Men jag orkar inte gå in djupare på det nu, kanske en annan gång.

Nu ska jag sova för Emilia kanske vaknar med tuppen imorgon också, ingen som vet :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0