Hipp hipp hurra!!!

HIPP HIPP HURRA FÖR IDAG ÄR DET LINUS 1-ÅRSDAG! Ett stort grattis till dig Linus från oss! Tänk att lillkillen redan är 1 år, tiden går så fort. Ha en underbar dag!

Ny vecka och fortfarande sjuk, men på bättringsväg. Blir nog ingen veckohandling idag, kanske senare i så fall beror på hur jag känner mig. Emilia ligger och sover nu, funderar på att lägga mig jag med, är sååå trött. Vet inte vad jag ska hitta på idag, blir nog väldigt lugnt. Äta lite lunch om en stund när Emilia vaknar och kanske kolla på någon film.

Kommentarer
Postat av: Linus

Mamma vet inte att jag smygsurfar från mitt rum ttss tack så mkt för gratukationen<3 Saknar dig och min tjej:) Puss&Kram

2010-03-29 @ 20:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0