Envis sjukbacill.

Det blir bättre och bättre dag för dag, men jag hostar och snuvar fortfarande och har ingen direkt energi i kroppen. Så det blir nog slapp hemmadag idag igen. Ska göra mig en kopp te eller kanske kaffe och sätta mig och kolla på Saltön som jag spelade in igår. Emilia ligger och sover.

Måste bara berätta om Emilia's senaste påhitt. När vi är i köket och står vid diskbänken och hon är på golvet så envisas hon med att krypa just där vi står. Hon kryper mellan våra ben och diskbänken om ni förstår, fram och tillbaka, fram och tillbaka kryper hon. Så himla söt, så skrattar hon så sött undertiden. Emellanåt så tittar hon upp på oss och ler med sitt underbara leende.
Vi får lite flashbacks för så där kröp Cassius när han var valp, han la sig gärna och sov på våra fötter också och det gör ju inte Emilia, det hade ju varit oerhört sött annars :o)

Kommentarer
Postat av: Michaela/ smaragd

akta emilia så ma & pa inte råkar trampa på dig =) kom hit o lär aston o krypa =) Han var ju så sjuker så det han började med har han slutat med nu, han var på god väg....... Men inte nu



kram krya på er

2010-03-30 @ 16:22:04
URL: http://astonrocker.blogg.se/
Postat av: Michaela/ smaragd

<3 <3 <3 klart vi gungar någon dag <3 <3 <3

2010-03-31 @ 17:41:34
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0