En dag i stillhet.

Vi är bjudna på kalas imorgon till Emilia's syssling som fyller 2 år, men vi får fira henne en annan dag. Emilia är fortfarande dålig, hon är lite sämre till och med. Idag har hon varit jättetrött och slö, varm och glansig i ögonen. Hon har suttit hos mig eller Micke nästan hela dagen och sovit mer än vanligt. Önskar man kunde göra det bättre för henne men det är svårt. Äter och dricker gör hon i alla fall, får se hur natten blir nu, jag ska lägga mig tidigt för att få så många timmar sömn som möjligt. Jag känner att jag har svårt för att vakna flera gånger på natten och då även ha svårt att somna om. Men vad gör man? Det är bara att gilla läget.

Micke är nere och nattar Emilia nu och sen ska vi fixa lite mat och kolla på Let's dance, om det nu är någon idé att kolla på det. Kommer väl bara bli arg för att Willy kommer vara kvar en vecka till.

Skickar en krya på dig kram och puss till lille Linus som troligen smittats av samma bacill som Emilia. Hoppas ni frisknar till snart igen.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Skickar en kram&puss till er oxå!!!Hoppas ni oxå blir bättre snart<3

2010-03-12 @ 22:01:13
URL: http://eklund84.blogg.se/
Postat av: Michaela/ smaragd

Aston var "bara" sjuk typ en dag. Skönt!

Men du gumman, har du testat näsdroppar o sånt, för jag läste att om man har i det lite då o då under barnets förkylning, så hjälper det till att spola bort förkylningen (vet INTE om det stämmer) om inte annat så lättar det ju för barnet, då det är avsvällande! O sen en sån näsfrida (blääää, har svårt för den, kräkar varje ggn ;) )

Lilla tussan, hoppas hon blir bra snart!



kram till er

2010-03-13 @ 04:32:18
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0