Beställt och kommer med posten.

Då har jag varit iväg och handlat, lämnade tillbaka Semper gröten och vällingen och fick pengar tillbaka även för det paketet som nästan var slut. Hade skrivit upp färsk chilli på listan men den lyste med sin frånvara i grönsaksdisken så det får vi handla senare i veckan. Pappa och Karin ska komma hit i helgen och vi ska laga god mat på fredag kväll. Det kommer bli... hemligt vad det blir för om pappa läser här så blir det ju inte någon överraskning :o) och nu kom jag på att jag glömde köpa saffran. Ändå hade jag skrivit upp det med STORA bokstäver på listan!

När jag kom hem igen så möttes jag av Emilia som kom krypande emot dörren. Så underbart att se henne även om jag bara varit iväg ett par timmar. Älskar min underbara familj så otroligt mycket.

Nu ligger Emilia och sover lite, vaknar väl snart och då ska vi äta lite mat. Har varit och köpt kalktabletter idag som hon ska få i gröten på morgonen så hon får i sig tillräckligt med kalk då hon äter mjölkfri kost. Det är mycket att hålla koll på med maten till henne. Pratade med dietisten igår och vi räknade på hur mycket Emilia äter och hur mycket hon får i sig av kalk och järn och så. Hoppas verkligen att allergin växer bort snart.

Har beställt tyger nu från Stoff & Stil så det kommer väl med posten inom en vecka. Hoppas de kommer snabbt för jag är såååå nyfiken.

Nej nu ska jag förbereda maten innan lillan vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0