Babybadbyxa och lite kryp!

Igår kröp Emilia för första gången, hon satt med mig i soffan och kastade iväg nappen till andra änden av soffan och började krypa dit. Golvet är ju svårare att krypa på men det går ibland.
Vi var på kalas igår och där visade hon upp sin nya färdighet och de blev så imponerade. När vi skulle fika så satt Emilia i mitt knä och på mitt fat låg det en rulltårtebit. Den var väldigt snabbt i Emilia's hand *hi hi* men jag var lika snabb att ta bort den.
När vi kom hem var det hopp i pyjamas och sovtajm för Emilia och jag och Micke kolla på hockey och jag satt vid datorn och kollade runt på massa inredningssidor. Är så sjukt sugen på att köpa lite nya fina saker hit hem, men det är så svårt att hitta sånt man vill ha, man ser liksom en sak framför sig men den finns inte att köpa om du förstår vad jag menar. Emilia ska ju få saker till sitt rum, men det är så svårt att hitta saker som passar ihop. Vill ju att det ska vara en enhetlig stil i hennes rum och inte bara massa krims krams.

Idag har jag och Emilia varit iväg och handlat. Det var nära att vi inte kom iväg för det är inte skottat här i området. När vi kom hem och jag körde ner för att packa ur kassarna så höll jag på att köra fast. Det sköts så himla dåligt här i området med snöröjning och allt annat med för den delen.
Jag köpte ett par babybadbyxor till lillan idag, rosa med med små sjöstjärnor på, jättesöta. Hoppas nu vi får plats på babysim också, annars får vi gå på drop in sim.

Sen vi kom hem så har Emilia varit ledsen och gnällig, då är det inte lätt att vara mamma alltid och det tar på kraften. Nu har Micke nattat henne och hon somnar nog snart.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej gumman!!Åh stora tjejen nu!!:)Ja det är mkt som sköts dåligt hos oss:( Man måste ju kunna ta sig fram med bilen . men men. Klart vi måste ses i veckan vet inte vilken dag än bara. Saknar dig oxå!!Puss

2010-03-02 @ 07:43:20
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0