Äventyr på övervåningen.

Nu kryps det runt runt på övervåningen i allt högre fart. Och allt är intressant att titta på, dra i och smaka på. Hon kröp på golvet här inne på kontoret tidigare idag och kröp då givetvis fram till bokhyllan. I ena bokhyllan ligger det lite ramar längst ner på en låda, dessa ville hon självklart ha. Jag sa "nej" och lyfte bort henne, lika snabbt var hon tillbaka på samma plats och jag upprepade proceduren och hon lika så. Tredje gången satte hon sig framför hyllan och sträcker den lilla handen emot hyllan samtidigt som hon tittar på mig med världen leende och ser så där riktigt full i sjutton ut. När jag sa "nej" så tar hon ner handen och skrattar för fullt.

Sen bär det av ut i vardagsrummet och fram till tv-bänken. Där drar hon ut alla X-box spelen och kastar omkring sig och jag följer efter och plockar tillbaka dem och ger henne lite leksaker att leka med. Varpå hon tittar på mig som om jag vore fullkomligt galen och börjar återigen dra ut X-box spelen och jag ställer tillbaka dem. Det gäller att vara enveten, frågan är bara vem av oss som håller ut längst :o)

Nej nu ska jag fixa kaffe och dra upp min man ur sängen. En hink med kallvatten kanske gör susen ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0