Att vara mamma till ett sjukt barn.

Ja det är inte alltid så lätt. Det gör så ont i hjärtat när Emilia bara gråter och gråter och näsan rinner. Hon har ändå sovit relativt bra i natt, har varit vaken några gånger och haft svårt att komma till ro. Det är ju första gången som Emilia är så här sjuk att hon påverkas av det och är så ledsen. Vi är inte vana vid detta och jag blir så frustrerad när inget hjälper. Nu sover hon i alla fall, somnade liggande på mig förut och jag la henne i sängen. Hoppas hoppas hon får sova en stund nu, det behöver hon. Men emellanåt så skrattar hon som vanligt och det är skönt.

Nu tror jag att hon vaknade till där nere, får gå och titta till henne. Inte lång stund hon fick sova stackarn.

Kommentarer
Postat av: Michaela/ smaragd

Krya på dig E <3

2010-03-12 @ 17:20:16
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0