A bad day!

Ont i halsen, ingen energi, för mycket tankar, stress, ont i huvudet och grått väder. Allt detta på en och samma dag. Ja det har helt enkelt varit "a bad day" idag. Hoppas dagen blir bättre imorgon. Hade så mycket planer för idag, men jag fick INGET gjort. Då känner jag mig som en dålig människa så här på kvällen. Jag har hela dagarna på mig att göra saker som att städa och baka, men dagarna bara rinner förbi och jag får dåligt samvete. Varför kan jag inte bara njuta av dagarna och låta bli att känna mig dålig? Jag tror att jag har för mycket saker som jag vill göra och behöver göra så då gör jag istället ingenting. Borde kanske göra en lista med sakerna som ska göras och sen stryka en sak i taget. Sen har jag ju faktiskt en krypande Emilia och det är ju som ett heltidsjobb att ta hand om henne. Byta blöjor, mata, underhålla och se efter så hon inte hittar på bus. Så tänker jag att när hon sover så ska jag... Så kommer stunden då hon ligger och sussar gott i en timme eller två, vad gör jag då? SLAPPAR! Ja ja, jag får väl ta tag i saker i ett annat liv.

Varför göra något idag när det kommer nytt att göra imorgon??

Kommentarer
Postat av: Michaela/ smaragd

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2010-03-24 @ 10:47:04
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0