Vilken snygging han är min man!

Idag har jag tagit det rätt lugnt på förmiddagen. Fick ju gå upp med tuppen idag eftersom värderingsmannen skulle komma klockan 08.00. Han var inte här så lång stund utan kollade av lite snabbt bara. En timme efter han åkt ringde han och gav besked, han höjde värdet med 110 000 kr. Pratade med banken senare och tyvärr så får vi inte in mer i bottenlånet nu eftersom endast 75% av värdet får ligga där, men det kommer ändras så småningom till 85% som det var när vi köpte huset. 

Jag och Emilia var ute på baksidan lite på förmiddagen, jag ställde ut parasollen och så busade vi lite i skuggan av den. Sen åt vi lite lunch innan Emilia somnade. Pratade med Jennie en lång stund i telefon och sen väckte jag Micke och vi gjorde oss klara för att åka in till stan. Gick till Polarn o Pyret och köpte solhatt och solskyddsbyxor till Emilia. Sen gick vi och fikade lite innan vi gick på kostymjakt till Micke. Kollade på Brothers först, de hade en kostym men den kändes inte hundra på så vi gick vidare ner till Henning's och där får man ju hjälp av proffsen så där gick det undan. Det blev en mörkgrå kostym och så provade han en jättefin rosa skjorta och en lila slips till, men det köpte han inte idag, ska kolla runt lite först. Men han var riktigt snygg i kostymen. Han passar så bra i det och det gläder mig :o)
Nu är det bara jag som ska komma på vad jag ska ha på mig på bröllopet, det blir en svårare nöt att knäcka.
Köpte lite tröjor till Emilia idag också, två t-shirtar och två tunna långärmade.

Väl hemma igen blev det bad för lillan, välling och saga och hopp i säng, hon somnade fort. Micke gjorde varma mackor undertiden så vi åt och nu sitter Micke och kollar fotboll och jag sitter här. Ska snart sova, är såååå himla trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0