Trött, tröttare, tröttast...

Jag och Emilia var iväg och handlade förut. Jag var inne på SIBA och köpte en Braun Silk épil. De hade superbra pris på den och jag har varit sugen på den länge så nu passade jag på. Den har kostat 1495 kr och nu kosta den 996 kr, det kallar jag fynd :o) Min gamla har nämligen gått sönder.

Emilia har tippat framlänges idag och slagit i en av sina små tänder i överkäken, det blödde som hejsan och hon hade ont bra länge, sen blev det svullet och tandköttet har gått sönder. Jag ringe folktandvården och frågade vad de trodde om det och vi fick en tid på onsdag att komma till tandläkaren så de får titta hur det ser ut.

Nu ska jag snart sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0