Trodde aldrig...

Det trodde jag aldrig att jag skulle sitta och titta på bröllopet och allt omkring i såhär många timmar. Men jag kan inte slita mig.
Vilket underbart vackert bröllop, det bara lyser av kärlek i brudparets ögon och jag fick flashbacks till mitt och Micke's bröllop. Jag ska villigt erkänna att jag till och med grät under deras vigsel.
Här är första kyssen som man och hustru.

Nu pågår middagen för fullt i rikssalen. Vi fick se alla gäster gå över den inre borggården, herrarna i frack och uniformer och damerna i sina vackra klänningar, håruppsättningar och smycken.
Och Victorias klänning är ju så underbart vacker i ein enkelhet, men ett 5 meter långt släp. Såhär när jag nu sett bröllopet på tv så hade det ju varit kul att ha varit i Stockholm och sett kortegen live.

Nej, nu ska jag fortsätta se på tv. Återkommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0