Trevligt besök!

Nu är det lördag kväll och tro det eller ej men Micke kollar på fotboll!!! Emilia sover och jag sitter här :o)
Idag har vi tagit det väldigt lugnt, jag har haft huvudvärk, men det är ju ett dagligt inslag i mitt liv för tillfället så jag börjar vänja mig :o/ Men lite vatten, alvedon och vila så brukar det gå över.
På eftermiddagen idag fick vi besök av Ulf och hans lilla Cornelia som är någon månad äldre än Emilia. Vi fikade och tjejerna lekte med Emilia's alla leksaker. Delade rätt så bra faktiskt även om de ofta skulle ha just samma leksak trots att det finns hur många som helst att välja på, söta små tjejer.

Jag skrev ju i förra inlägget att jag inte klarar av det här med hög musik och så längre, känner mig lite "gammal och tråkig" men jag är inte ensam, Ulf kände samma sak. Beror kanske på att man har små barn och tänker annorlunda då. Skönt i alla fall att vi inte är ensamma om att känna så.

Imorgon skall Micke sova länge eftersom han ska jobba imorgon natt. Tänkte jag ska försöka fixa lite ute då, har ju lite kvar på altanen och utemöblerna ska ju oljas. Gräset behöver klippas med men det får nog Micke göra, fast det är ju rätt bra konditionsträning så jag kanske ska göra det ändå. Förena nytta med nöje... hmmm nytta med nytta blir det ju föresten då jag inte ser något av sakerna som nöje :o)

Have a trevlig evening allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0