Toppen idag?

Ingen bra dag idag, har inte varit vidare glad och tårarna har runnit längs mina kinder. Vet inte riktigt vad det har varit just idag, men inget har fungerat som jag vill. Försökte få ordning på den bärbara datorn, men den fick rycket och bara stängde av sig själv hela tiden. Min iPhone går inte att sammankoppla riktigt till den datorn och så skulle jag blogga från telefonen förut och då fungerade inte det :o( Och så till råga på allt så börjar fotbolls VM idag *suck* och ska dessutom hålla på i 1 hel j***a månad!!! *dubbelsuck*
Ja ja, jag har i allafall överlevt denna dagen med. Emilia har lärt sig att dra ur kontakten till tv:n, mindre kul... Sen har vi nog löst ålandet och skrikandet på skötbordet för stunden, hon får leka med nappflaskan med vatten i, det var tydligen roligt :o) Tur att de små liven är lättroade ibland.
Nu ska vi göra varma mackor som vi brukar göra på fredagar och så blir det nog en film.

Kommentarer
Postat av: Michaela/ smaragd

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2010-06-11 @ 20:14:48
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0