Tiiiiisdag idag...

Så trött på morgonen när jag vaknar, vill helst bara sova hela dagen men det gåt ju inte. Pallrar mig i alla fall upp och får tass med en vildtjej på skötbordet. Hon vill INTE ligga där alla gånger och imorse var inget undantag, hon grät argt och skrek sig nästan hes, men jag ger inte upp i första taget, tålamod, tålamod... Förstår inte varför hon bara skriker och gråter så argt??
Frukost blev det till slut i alla fall och sen bar det av ut på gräsmattan för kryp och undersökning. Smaka gräs och blommor och gå/krypa i rolig ställning längs altangolvskanten. Oj då, hade visst vita byxor på, behöver jag säga att de inte var vita längre?! Nej, tänkte väl att ni kunde räkna ut det själva.
Det blev paj till lunch idag, vi har fått fnatt på paj i vår familj, Emilia älskar paj och det är smidig mat att laga så nu testar jag massa nya fyllningar. Idag blev det bacon, champinjoner, paprika, zucchini och oliver. Mums tyckte både jag och lillan så den fyllningen skrev jag upp så jag kan göra igen. Micke gillar ju inte oliver, men de får han peta bort då :o)

Annars då? Jo det är väl ok. Väldigt trött som sagt och kämpar med att tänka possitiva tankar. Går lite si och så med det, men jag är ju van.

Hade så mycket innan jag satte mig här som jag tänkte skriva men nu är det puts väck. Kommer väl tillbaka i minnet någon gång...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frukost är alltid bra. ;)

2010-06-11 @ 03:19:27
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0