Sommar, sommar, sommar!

Underbart med sommar, har sagt det förut och jag säger det igen, JAG ÄLSKAR SOMMAR OCH SOL!

Idag har jag varit iväg större delen av dagen. Klockan 11 hade jag tid hos min överlevnadscoach och eftersom Micke jobbar natt så fick lillan följa med, det gick bra. Hon lekte med lite papper innan hon tröttnade lite 5 minuter innan vi skulle åka. Nu dröjer det till nästa gång jag ska dit, har inte tid innan september nu så jag hoppas att jag ska må bättre nu i sommar.
När vi var klara där åkte vi till MAXI och jag tog en kaffe och Emilia åt lite mat innan vi gick in och handlade. Var inne på H&M och köpte en tunn långärmad tröja till lillan först.

När vi kom hem lyfte jag över en sovande Emilia till vagnen, packade in varorna och gick ut och satte mig tillsammans med Åsa, Linus och Reuben. Vi pratade och barnen plaskade med vatten i godan ro och Emilia fick en försenad födelsedagspresent. En superfin sparbössa och en skylt att ha på dörren, i rosa såklart. Tack så hemskt mycket. 

Efter vi ätit mat lite senare så gick jag ut för att olja utemöblerna, hann inte långt innan det ringde på dörren och Micke's mamma och pappa kom så då fick jag pausa lite och umgås och fika med dem. Men när Emilia lagt sig och vi druckit kaffe så gick jag ut och oljade klart. Nu ska jag sova snart :o)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack själv hjärtat!!

2010-06-29 @ 07:01:56
URL: http://eklund84.blogg.se/
Postat av: Michaela/ smaragd

åå snart hoppas jag att lillan får sin present av oss=)=)

2010-06-29 @ 19:10:54
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0