Sommar och sol!

Idag har varit en supersommardag och jag och Emilia har varit ute hela eftermiddagen. Hon satt i sin lilla pool och plaskade och kröp omkring på gräsmattan medans jag rensade lite land och oljade utemöbler.
Igår oljade jag äntligen altangolvet men det ska slipas på vissa ställen och sen oljas en gång till, det är så torrt så det behövs. Sen är det balkong och altanmöblerna kvar.

Jag tror jag har fåt lite färg på ryggen idag, det känns lite varmt, men jag tror inte jag har bränt mig. Smorde in Emilia med spf 50 men mig själv glömde jag av. Emilia har även fått en tröja från Polarn o Pyret med spf 50 i, ska köpa en sån solhatt också, det är ju superbra.

Nu lockar snart sängen, har lite skallebank och är trött och ska försöka komma upp i tid imorgon också. Har lite att pyssla med på förmiddagen eftersom vi får besök imorgon efter lunch. Min "syster" Emelie och hennes sambo Johan kommer hit och hälsar på. Ska bli så himla kul. Har inte träffat dem sen Emilia's dop i september. Emelie är ju fadder till Emilia.

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0